galiusz galiusz
32
BLOG

Protest w Krakowie!

galiusz galiusz Polityka Obserwuj notkę 4

Podaję dalej i zachęcam do tego samego:

TRWA AKCJA ROZSYŁANIA SMS O TAKIEJ TREŚCI:-

Dziś o 20:00, Plac Szczepański. Protest przeciwko podpisaniu nowelizacji ustawy o IPN przez Komorowskiego,ktory nie ma mandatu od narodu.Przyjdz i podaj dalej

 

galiusz
O mnie galiusz

Wierzę w człowieka, wierzę, że dobrzy ludzie są po każdej stronie barykady i niekiedy potrafią się spotkać. Szanuję ludzi starych i doświadczonych; często wzbudzają moje najcieplejsze uczucia. Nie lubię określenia "mohery", ani "wykształciuchy". Nie lubię uogólnień, histerii i manipulacji. Z góry uprzedzam, że kocham moją Rodzinę, mój Kościół i mój Kraj, dlatego nigdy nie będę na moim blogu tolerował niczym nieuzasadnionych bluzgów na te trzy miłości mojego życia. Szanuję odmienne poglądy i prawo do ich wyrażania, ale priorytetem jest dla mnie kultura słowa i prawdomówność. >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka