galiusz galiusz
32
BLOG

Nie dajmy sie sprowokować!

galiusz galiusz Polityka Obserwuj notkę 3

Chyba nie przypadkowo dzis, kiedy już wiemy kiedy i gdzie Jarosław Kaczyński zainauguruje swoją kampanie wyborczą, padają te groźne i oburzające słowa z ust szalonego reżysera, to wezwanie do wojny domowej. Najciekawsze, że wychodzi ono z ust przedstawiciela PO - rzekomej "parti miłości", a jakze kontrastuje z pokojowym, niemal ugodowym językiem człowieka, który ponoć - jak próbują nas przekonać - ma w sobie gen agresji -Jarosława Kaczyńskiego... To bardzo staszne słowa i znak, ze oni nie cofna sie przed niczym, nie cofną się przed sprowokowaniem wojny polsko-polskiej, byle tylko nie utracic swoich wpływów. To: "musimy bardzo chcieć" Andrzeja Wajdy brzmi równie groźnie. Posuną się do wszystkiego. Czyż nie obsadzono juz stanowiska głównodowądzącego siłami zbrojnymi? A telefony Tuska do Putina niczego nam nie przypominają? Róbmy wszystko, co możemy, lecz nie dajmy sie sprowokować do takiego języka, do aktów agresji! Nie jesteśmy tacy jak oni. Dla nas - najwazniejsza jest POLSKA

galiusz
O mnie galiusz

Wierzę w człowieka, wierzę, że dobrzy ludzie są po każdej stronie barykady i niekiedy potrafią się spotkać. Szanuję ludzi starych i doświadczonych; często wzbudzają moje najcieplejsze uczucia. Nie lubię określenia "mohery", ani "wykształciuchy". Nie lubię uogólnień, histerii i manipulacji. Z góry uprzedzam, że kocham moją Rodzinę, mój Kościół i mój Kraj, dlatego nigdy nie będę na moim blogu tolerował niczym nieuzasadnionych bluzgów na te trzy miłości mojego życia. Szanuję odmienne poglądy i prawo do ich wyrażania, ale priorytetem jest dla mnie kultura słowa i prawdomówność. >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka