galiusz galiusz
51
BLOG

Czy Rosja uderzy na Gruzję?

galiusz galiusz Polityka Obserwuj notkę 0

Takie pytanie zadaje "Nasz Dziennik":

"Rosja rozpowszechnia w szeregach swojej armii ulotki, których celem jest moralne i psychologiczne przygotowanie żołnierzy do ataku na Gruzję - pisze "Nasz Dziennik". Gruziński portal Apsny.ge opublikował przed trzema dniami skan takiej ulotki.
Ulotka zatytułowana "Żołnierzu, poznaj przeciwnika" była rozprowadzana wśród rosyjskich żołnierzy stacjonujących w Osetii Południowej - informuje "Nasz Dziennik". W pierwszym akapicie folderu żołnierze odnajdywali informacje, że to sama Gruzja przed laty zdecydowała o odwróceniu się od Rosji i wejściu z nią w konflikt.
"W 2001 roku gruzińskie kierownictwo radykalnie zmieniło kierunek swojej polityki zagranicznej z Rosji na Zachód, deklarując chęć wstąpienia w szeregi NATO, tym samym trwale uszkadzając dobre stosunki z naszym krajem" - napisano w agitce. "Pomimo faktu, że po wojnie z 2008 roku Europa i USA odwróciły się od Gruzji, rząd Saakaszwilego nadal prowadzi aktywną antyrosyjską politykę i zwiększa tempo militaryzacji kraju" - czytamy.
W dalszej części zawarte są szczegółowe informacje na temat sił i możliwości armii gruzińskiej, w tym dane dotyczące obecnego składu wojsk,ich doświadczenia bojowego, a także szczegóły programu szkoleniowego gruzińskich żołnierzy".

Dziś ten scenariusz wydaje się neistety bardzo prawdopodobny a na sojuszników Gruzja już raczej liczyć nie może i nie powinna

galiusz
O mnie galiusz

Wierzę w człowieka, wierzę, że dobrzy ludzie są po każdej stronie barykady i niekiedy potrafią się spotkać. Szanuję ludzi starych i doświadczonych; często wzbudzają moje najcieplejsze uczucia. Nie lubię określenia "mohery", ani "wykształciuchy". Nie lubię uogólnień, histerii i manipulacji. Z góry uprzedzam, że kocham moją Rodzinę, mój Kościół i mój Kraj, dlatego nigdy nie będę na moim blogu tolerował niczym nieuzasadnionych bluzgów na te trzy miłości mojego życia. Szanuję odmienne poglądy i prawo do ich wyrażania, ale priorytetem jest dla mnie kultura słowa i prawdomówność. >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka