galiusz galiusz
80
BLOG

Dlaczego Toyah spada czyli "niezależne forum publicystów"

galiusz galiusz Polityka Obserwuj notkę 4

Dlaczego ważna notka Toyaha "TO BYŁ BIZNES" spada coraz niżej i niżej i to zaledwie kilka minut po opublikowaniu? Czy nie warto by jej dać na samą górę, choćby jako przeciwwagę dla tekstu Kuriera z Munster i po to, aby zachować pozory "niezależnego forum publicystów"? POLECAM, WSZYSTKIM: http://toyah.salon24.pl/

galiusz
O mnie galiusz

Wierzę w człowieka, wierzę, że dobrzy ludzie są po każdej stronie barykady i niekiedy potrafią się spotkać. Szanuję ludzi starych i doświadczonych; często wzbudzają moje najcieplejsze uczucia. Nie lubię określenia "mohery", ani "wykształciuchy". Nie lubię uogólnień, histerii i manipulacji. Z góry uprzedzam, że kocham moją Rodzinę, mój Kościół i mój Kraj, dlatego nigdy nie będę na moim blogu tolerował niczym nieuzasadnionych bluzgów na te trzy miłości mojego życia. Szanuję odmienne poglądy i prawo do ich wyrażania, ale priorytetem jest dla mnie kultura słowa i prawdomówność. >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka