galiusz galiusz
62
BLOG

Niech Gutek wie!

galiusz galiusz Polityka Obserwuj notkę 7

Może warto napisać do dystrybutora GutekFilm, co sądzą o jego politycznej decyzji (jawnie dyskryminującej reżyserkę jednego filmu za stworzenie innego filmu) widzowie filmów, których dystrybucji podjął się dotąd GutekFilm?. Pan Gutek sie oczywiście "tłumaczyć nie musi", ale dobrze, aby wiedział co o tym myślimy...

Podaje namiary:

Gutek Film Sp. z o.o.
ul. Zamenhofa 1, 00-153 Warszawa
tel. (22) 536 92 00
fax. (22) 635 20 01

e-mail:
gutekfilm@gutekfilm.pl

Roman Gutek- prezes - sekretariat@gutekfilm.pl
 

galiusz
O mnie galiusz

Wierzę w człowieka, wierzę, że dobrzy ludzie są po każdej stronie barykady i niekiedy potrafią się spotkać. Szanuję ludzi starych i doświadczonych; często wzbudzają moje najcieplejsze uczucia. Nie lubię określenia "mohery", ani "wykształciuchy". Nie lubię uogólnień, histerii i manipulacji. Z góry uprzedzam, że kocham moją Rodzinę, mój Kościół i mój Kraj, dlatego nigdy nie będę na moim blogu tolerował niczym nieuzasadnionych bluzgów na te trzy miłości mojego życia. Szanuję odmienne poglądy i prawo do ich wyrażania, ale priorytetem jest dla mnie kultura słowa i prawdomówność. >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka