galiusz galiusz
23
BLOG

Wielki bunt

galiusz galiusz Polityka Obserwuj notkę 0

Nie nadążam śledzić wszystkich pojawiających się notek, więc nie wiem czy się przypadkiem nie powtarzam... Trafiłem na interesujący "news" z lutego... 2008 r.! Jeszcze jeden widoczny gołym okiem pożytek z internetu. Pozwala skonfrontować podejmowane decyzje z ich skutkami. A Pan Graś - delikatnie mówiąc - bagatelizuje i ironizuje! Za te decyzje Platformy i "zabawy zapałkami" dzis płacą tysiące powodzian pozbawionych dachu nad głową i dobytku całego życia. Niektórzy zapłacili nawet życiem. Trybunał stanu dla tego rządu to stanowczo za mało!

http://www.rp.pl/artykul/90126_Wielki_bunt_samorzadow.html

galiusz
O mnie galiusz

Wierzę w człowieka, wierzę, że dobrzy ludzie są po każdej stronie barykady i niekiedy potrafią się spotkać. Szanuję ludzi starych i doświadczonych; często wzbudzają moje najcieplejsze uczucia. Nie lubię określenia "mohery", ani "wykształciuchy". Nie lubię uogólnień, histerii i manipulacji. Z góry uprzedzam, że kocham moją Rodzinę, mój Kościół i mój Kraj, dlatego nigdy nie będę na moim blogu tolerował niczym nieuzasadnionych bluzgów na te trzy miłości mojego życia. Szanuję odmienne poglądy i prawo do ich wyrażania, ale priorytetem jest dla mnie kultura słowa i prawdomówność. >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka