galiusz galiusz
675
BLOG

DLACZEGO "NIE" DLA PJN

galiusz galiusz Polityka Obserwuj notkę 3

Po tym, jak szefem PJN-u został Paweł Kowal niektórzy (jak choćby red. Warzecha) znów zaczeli wiązać z tym ugrupowaniem swoje naiwne nadzieje. Jak widać PJN Pawła Kowala jest niebezpieczny duzo bardziej, niż PJN p. Kluzikowej i Libickiego, którzy swoimi popczynaniami tylko przysparzali zwolenników Pis-owi, z czego - nie ukrywam - bardzo się cieszyłem. Pan Warzecha, jako "chłodny obserwator" chce abyśmy zapomnieli, że PJN, niezależnie od tego kto nim kieruje (jak pisałem już w swojej notce zaraz po spektakularnym jego zawiązaniu), został poczęty z pychy i zrodzony ze zdrady, zaś jego ojcem chrzestnym był Palikot. Trzeba też p. Migalskiemu - piszącemu o "rodzeniu się w bólach" przypomnieć, że PJN  narodziny ma już dawno za sobą, a okoliczności towarzyszące tym narodzinom wystarczą, aby nie wiązać z tym towarzystwem żadnych nadziei, (zwłaszcza, co do ewentualnego zbliżenia PJN-u z PiSem). Jeśli jeszcze potwierdzi się, że matką chrzestną PJN-u może być nie kto inny jak... Helena Łuczywo (odsyłam do ostatniej notki Coryllusa), to niech nas Pan Bóg strzeże przed takim mezaliansem, a także (a może przede wszystkim) przed nowym liderem tego podejrzanego tworu. A kysz.!

galiusz
O mnie galiusz

Wierzę w człowieka, wierzę, że dobrzy ludzie są po każdej stronie barykady i niekiedy potrafią się spotkać. Szanuję ludzi starych i doświadczonych; często wzbudzają moje najcieplejsze uczucia. Nie lubię określenia "mohery", ani "wykształciuchy". Nie lubię uogólnień, histerii i manipulacji. Z góry uprzedzam, że kocham moją Rodzinę, mój Kościół i mój Kraj, dlatego nigdy nie będę na moim blogu tolerował niczym nieuzasadnionych bluzgów na te trzy miłości mojego życia. Szanuję odmienne poglądy i prawo do ich wyrażania, ale priorytetem jest dla mnie kultura słowa i prawdomówność. >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka